Klättring!

Kom ihåg:
Läs alltid texten under bilderna, inte över! ;D






En liten Hedda V.S en stoooor klättervägg!


Och hon klättrar ändå upp! Härmed VINNER Hedda!! :D


Jag ;D


Lennart - han som körde oss till Soptippen.
Se inlägget: En dag på Soptippen
Han körde oss dit där vi klättrade också, det ligger i Solna.
Han har en jätte cool självparkerande bil!
Asså den känner liksom om det är en lucka (där man kan parkera) och så godkänner han typ att bilen ska parkera där, och så gör den det!
Asså han bara släpper ratten, så fixar den det själv!!
Han måste typ gasa lite med pedalerna, men ändå! :)
Och om han typ kommer för nära en annan bil när han kör, då typ börjar det pipa och så bromsar bilen av sig själv! :O
Asså den är jätte najs! ;)


Hedda hänger i selen :)


Jag tappar taget lite xP


Mamma ramlar xD


Jag klättrar...

______________

Aja, det får räcka :)
Nu ska jag vila lite..., vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Karol, jag ramlade inte alls!

/mamma

2009-09-05 @ 16:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0