En dag på Soptippen.

Igår så var vi ju på Soptippen, som ni kanske visste om ni har läst mina tidigare inlägg :)
Men om ni inte visste det, så får ni reda på det nu x)
Mamma trodde att det skulle vara just en tipp, med sopor. Bara en stor kulle liksom.
Jag trodde också det, men så tänkte jag att det skulle varit otroligt ohygieniskt.
När vi kom fram, så var det som en återvinningscentral typ. Det var liksom soptunnor bara. En stor besvikelse.


Det här såg faktiskt ut som om det är en hög med sopor.
Fast det är ju inte det.
Allt ligger i en stor tunna, typ :)


Ja, det var massor med skyltar överallt, och under skyltarna så var dom där stora tunnorna.
Man hittade lättare med skyltarna liksom. Så folk inte slängde i fel tunna. Då skulle det ju bli kaos xP


Alltså, man slänger inte ris som man äter där, utan grenar och sånt.
Ganska konstigt att det heter Ris egentligen. Grenar och sånt alltså xD


Det här är "ris"!


Metall...




Långt ord.
Lågenergilampor x)









Det här är Lennart. Han körde oss till soptippen :)

______________

Men nu ska jag gå.
Vi ses! :)


Kommentarer
Postat av: Isa

SV: Jaa, tycker jag med. Men nu har jag ändå gjort den dära "målningen" till en frågestundsgrej.

Fråga i min frågestund!

2009-08-16 @ 16:41:38
URL: http://fisey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0