Svar på frågestunden! :)

Postat av: Isa

Efersom mina frågor itne räknas så är det ingen idé att jag frågar

...

2009-09-14 @ 12:37:35

______________________________________________________________
 
Jag svarar: Ja... - vad ska man svara på det?


______________________________________________________________

Postat av: Louise

Vadå? Vad ska man fråga om?

2009-09-14 @ 19:10:05
URL: http://dannybest.blogg.se/

______________________________________________________________

Jag svarar: Du får fråga om vadsomhelst! :)

______________________________________________________________



Postat av: Sasha

Hej karro!
Var brukar du handla dina kläder? De är jättefina!

2009-09-15 @ 21:10:08

______________________________________________________________

Hej Sasha! :)
Öhum - ja - mina kläder är verkligen jättefina -.-'' *host*
Men i alla fall xD
Jag brukar handla mina kläder på H&M, Gina Tricot, Åhlens, JC...,
Alltså, det spelar ingen roll från vilken butik kläderna kommer ifrån, bara jag tycker att dom är snygga :)

Vi ses imorrn i skolan!
______________________________________________________________

Postat av: ............

Har du varit ihop med någon???

2009-09-15 @ 21:11:16

_______________________________________________________________

Ja, det har jag faktiskt.
Med tre stycken, men jag tänker tyvärr inte säga vilka. Skulle bli pinsamt för både dom och mig isådanafall...
Roligt att du undrar, SASHA! xD
Tro inte att jag inte fattade att det inte var du -.-
Haha :)

_______________________________________________________________


Postat av:

När kommer inlägget om H som hänger tvätt?
När ska du lägga ut lite coola delfinbilder?
Vad vill du ha för vinterstövlar?
Vad önskar du dig i födelsedagspresent?

2009-09-16 @ 00:05:29

________________________________________________________________

Dåligt försök för att få reda på vad jag önskar mig i födelsedagspresent och vad jag vill ha för vinterstövlar, MAMMA! -.-''

1. Det kommer när jag har tid. Hoppas det blir snart...
2. Kanske nu? Både delfinbilderna OCH Heddahängertvätt bilden är ju på din dator, och den får jag ju inte vara inne på -.-''
3. JAG ska vara med när vi köper vinterstövlar. Du får absolut inte köpa dom utan mig :O
4. Jag önskar mig pengar..., kommer inte på nåt annat just nu.

________________________________________________________________
Postat av: joanna

hej jag läser din blogg varje dag! den är jättebra!
jag undrar om du läser några andra bloggar? i så fall vilka!

2009-09-16 @ 17:57:47

_________________________________________________________________

Jag svarar: Åh! Tack så jättejätte mycket! :D Vad glad jag blir<33
Jag läser inte så många bloggar. Min kompis Isa har ju lagt av, så hennes blogg läser jag inte :(
Men ibland läser jag Fokis blogg, den är jätte bra! :)
Det är kul att läsa fjortisarna Kissies, Dessies, Paows (o.s.v), bloggar, bara för att se dom göra bort sig hela tiden. Dom tror verkligen att alla älskar dom och att dom är något. Skit kul! x'D
_________________________________________________________________







Tack alla som ställde frågor till mig, så jag äntligen fick något vettigt att skriva om. Vi hörs! Puss å kram<33

Kommentarer
Postat av: ISA

Tack så hemskt mkt för mitt finfina svar :P

2009-09-18 @ 07:18:26
Postat av: Sasha

OOO noo busted :P

2009-09-23 @ 20:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0