Sjuk! :(

Hejhej :)
Jag är fortfarande sjuk :(
Sitter här och skriver med en hand, eftersom jag äter en kladdig persika med den andra :)
Vet faktiskt inte vad jag ska hitta på..., jag tror jag ska spela sims 3 :D
Men jag laddar upp några bilder från när vi var i Italien förrförra året xD
Läs texten under bilderna ;)


Malliga Hedda men sina fina glasögon och nya T-shirt.


Hedda gillade att klättra...


*Host*
världens fulaste jag...
Men jaja xD


Hedda älskade italienska karameller x)


En liten söt bil, bredvid oss! :D


Hedda gillar att surfa!


Speciellt på land :P


Från flygplanet. Den där slingan är faktiskt vatten, som speglade sig i solen :O


Flygplan som flög över sjön vi badade i lite då och då.


Den där vita ringen är en fotbollsarena..., som jag inte kommer ihåg vad den heter nu bara för att jag visar den xD


Husvagnen vi bodde i, och Hedda som spelar volleyboll :)


Sjön vi badade i. Sjön är egentligen en gammal utslocknad vulkan, som har fyllts av regnvatten :O


En vacker segelbåt? :)


Sjön vi badade i. Bild från flygplanet :D





__________________________________________________________________
Det får räcka. Nu ska jag spela sims :D
Vi hörs! :)<3



 

Kommentarer
Postat av: Cassi

hej , fin blogg :D

2009-09-02 @ 13:58:38
URL: http://bernhus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0