Kan ni förlåta mig?

Förlåt mina kära, älskade, fina, duktiga, smarta, snygga, underbara, vackra, fantastiska bloggläsare!
Såfort jag har fått många besökare så förstör jag ju allting med att ALDRIG uppdatera! Dumma, dumma, mig! Suck.
Ska försöka uppdatera så mycket jag kan under kvällen, men jag har ju en liten kanin att sköta och skolan tar ju &-så mycket av min tid "/
I söndags tävlade jag ju som sagt, och jag slog mitt pers! Men jag är inte sådär jätte stolt.
Hoppade bara 3.70 m
Men det är ju alltid bättre än inget! :)
 
I måndags så var jag i skolan, och på kvällen så var det träning.
När jag kom hem så duschade jag, borstade tänderna och blablablabla.

I tisdags så var jag i skolan, men på eftermiddagen (då jag alltid kommer hem och gör mina (eventuella) läxor, släpper ut Skuttis så han få springa lös i lägenheten, och slutligen så brukar jag skriva ett inlägg eller två på bloggen. Men det gick inte just den tisdagen. För det var föräldramöte, och på föräldramötet så skulle vi redovisa vårt projekt som vi hade jobbat med. Så, det gjorde vi. Jag var med i en skitgrupp som skulle göra en teater. Jag spelade två roller, eftersom att en kille hoppade av!!! Skittaskigt! Jag var så himla nervös! I slutet så glömde jag bort allting. Jag bara stammade och sen fick jag fram hälften av texten, innan jag rusade av scenen. Guuud vad det var pinsamt :$
Sen kom jag hem typ kl. 19.30 (?) och då tittade jag lite på TV och sen gick jag och la mig :)

I onsdags så var jag i skolan. Sen var det träning. Så då hann jag inte skriva något heller.

_________________

Får den här låten på huvudet heeeeeeela tiden -.-''
Men den är ju ganska bra, egentligen xD


Text/Lyrics till den här låten :)

Look im as high as the sun shut your mouth boy when will you learn, mama haven't you heard we sold out all over the world, Look im as high as the sun shut your mouth boy when will you learn, mama haven't you heard we sold out all over the world. Mama haven't you heard we sold out all over the world. I got everything in a suitcase from the jakuza ima get my mama a house I got rubels? in a shoebox from the russian mob, ima get my mama a house. I got pasels? from the hunter in a paperbag ima get my mama house gegeget mama a house ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ mamamamama house get house mama get my mama a house. Look im as high as the sun shut your mouth boy when will you learn, mama haven't you heard we sold out all over the world. Mama havent you heard we sold out all over the world. I dont care about no letter from the government- government ima get my mama a house I dont care about no frick? of my in prison man ima get my mama a house. I dont care about no people from the IRS-the IIRS ima get my mama a house ~~~~~~~~gegeget mama a house. Look im as high as the sun shut your mouth boy when will you learn, mama haven't you heard we sold out all over the world. Mama haven't you heard we sold out all over the world. Get mama a house. gegeget my mama a a a house. mama havent you heard we sold out all over the world mama havent you heard we sold out all over the world, mama havent you heard we sold out all over the world, mama havent you heard we sold out all over the world.





Vi hörs! :)<3

Kommentarer
Postat av: mami

Karol vad rolig låten är som du fått på huvudet. Jag gick in och undrade om du dokumenterat Hedda och tvättställningen. Snälla gör det. Ser fram mot att läsa det!

2009-09-10 @ 18:14:00
Postat av: Jejje

Fin blogg :) Vad ska du göra i dag då?

2009-09-13 @ 13:42:43
URL: http://jejjeh.blogg.se/
Postat av: Jejje

sv: ja, det är bra med mig också :)

2009-09-13 @ 15:03:18
URL: http://jejjeh.blogg.se/
Postat av: jejje

sv: aah, hemskt, men dom hade ju ändå tur. Jag såg på nått program förut om typ två kompisar som hade kastat sig in och räddat massa folk när world trade center tornen rasede ihop. Typ en blev förlamad och den andra blev också skadad, och dom fick inget som tack..

2009-09-13 @ 16:01:05
URL: http://jejjeh.blogg.se/
Postat av: Louise

Hur placerade du dig i längdhopps-tävlingen? Den där låten är bra förresten.

2009-09-14 @ 19:05:33
URL: http://dannybest.blogg.se/
Postat av: Ryu-chan

Älska låten <3333 fin blogg ^^

2009-10-10 @ 23:41:12
URL: http://thelittlesecret.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0