Träningen inställd!

Jag och Isa kom hem tll mig typ 15.30 och då värmde vi köttfärs, potatis och pasta, en bra måltid när man ska träna xD

När vi hade ätit klart och bytt om så var klockan ungefär 16.00, och då fick jätte bråttom, eftersom vi skulle vara på Slussen kl. 17.03, och det tar liksom ett tag att gå till tunnelbanan, packa väskorna och att åka till Slussen.

Och sen, när klockan var kvart i fem och vi egentligen skulle vara på Hornstulls tunnelbanestation, så var vi hemma och jag hittade inte min vattenflaska och Isa hittade inte sin mobil..., och sen, när vi var som mest stressade så ringer Isas pappa till min mobil mitt i alltihopa och säger att träningen var inställd -.-''
Det var såå jobbigt -.-

Nu ska Isa skriva lite i sin blogg, hon hade förresten besöksrekord igår. 39 unika besökare :)
Besök Isa! :)

Kommentarer
Postat av: C

Fin blogg du har :)

2009-08-26 @ 18:29:13
URL: http://picnik.blogg.se/
Postat av: Isa

svar: jaja, ingen stress ;)

2009-08-27 @ 15:34:44
URL: http://fisey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0