Hoppbilder!

Hejhej!
Asså igår så var ju träningen inställd, så jag och Isa "tränade" hemma hos mig istället ;)
Vi hoppade i soffan och tog jätte coola bilder med hjälp av min kameras självutlösare :)
Jag ska skicka dom till Isa sen, men jag lägger upp dom på min blogg först ;)
Läs texten under bilderna, inte texten över ;P


Första bilden. Vi glömde att sätta på blixt xD


Mycket vacker :P
OBS:
Observera att jag lägger upp alla hoppbilder, så det är många som är dåliga :P


Isa trodde att hon skulle fara in i soffkanten. Det är därför hon ser så förfärad ut xD
Om ni tycker att vi hoppar högt, så är det ju liksom för att vi går på friidrott. *stolt*
Haha, skoja ;)



Jag snubblar (oförklarligt) och ramlar sedan med en duns ner i soffan. Denna bild avslöjar att Isa är skyldig till det! I själva verket har hon en osynlig stol och kan göra magiska saker, enbart med sina händer! Hon gör så att jag ramlar för att hon själv ska komma i bild! Men istället tas bilden medans hon gör trollformeln, och då blev den såhär :O


Isa sitter på sin osynliga matta och uttalar ännu en mystisk trollformel. Vi vet ännu inte vad den kan göra för skada. Om den ens gör någon skada?


Jaså! Hon försökte göra så att jag ramlade igen!
Men det ska inte lyckas...



Superhjälten Karro måste stoppa detta! Till undsättniiiiiiiiiiiiiiiiiing!


Super vackert -.-


Asså herregud vad jag ser ut!
xD


Isas vackra långa ben och min fina, misslyckade bakåtvolt.
Haha, där blev ni skraja va?
Såklart jag inte gör en bakåtvolt, jag gjorde bara en kullerbytta ;)


Har en svart musmatta för ansiktet xD
Isa ramlar framlänges ;)


Vackra ansikten på oss båda :)


Jag är i luften där, även fast det inte ser ut så :)


Suddig bild, fast vi är ändå högt upp :)


Suddig bild igen...




















Svar på det ni tänker: JA, jag slog huvudet i soffkanten xD










Karro kan kontrollera ljuset!! :O
Det uppstår i hennes hand!! :O
(Min hand, alltså ;D)






















Läskig O.o






Kolla mitt hår! :)






*Isa tycker hon är duktig* :)


Isa ramlar :)


Isa flyyyyyyger :)

_____________________________________________________________

Det där tog 2 timmar :/
Men i alla fall! :)
Ska försöka ladda upp lite videoklipp som vi gjorde igår, men jag orkar inte med det nu xD
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Isa

Tack <3 för att du la ut hoppbilderna! Men ta bort den fula på mittt ansikte med dubbelhakorna, va?

2009-08-27 @ 21:00:45
URL: http://fisey.blogg.se/
Postat av: Mamma

Snygga hopp!

2009-08-28 @ 00:52:47
Postat av: vera.

haha söta bilder :)

2009-08-29 @ 23:17:22
URL: http://reav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0