Gamla bilder :)

Haha, här är några som jag tog för jättelängesedan :)
Kolla!


Lilla Skuttis! <3



Jag var Lucia, i femman!


Det ser ut som om jag står på soffan, men det gör jag inte!!! Jag är i luften! :)
Alltså, om jag hade stått på soffan, då skulle ju min tyngd tryckt ner den. Men det gör den inte! Jag är lätt som en fjäder, eftersom att jag är i luften ^^
Om ni fattar xD


Kolla in Heddas högra fot, från ert håll.
Den är bara begravd i soffan :S


Kan ni hitta Skuttis?
Leta noga innan du tittar på nästa bild.






















Här ligger Skuttis och slappar :S <3


Klassresan i femman. Mamma har just åkt bananbåt ute i regnet :P


Jag i min sovsäck. Det var skitkallt!
Vi hade varit på BodaBorg (Klassresan) och sen skulle vi övernatta i ett iskallt militärtält :S
Vi var tre tjejer och tolv killar i vår klass, så alla sov i samma tält. Det var jobbigt att byta om :P
Eftersom att det regnade hela tiden så var nästan alla inne i tältet hela tiden. Några var ute och spelade fotboll, nästa morgon så vaknade alla 6.30, utom dom som ville spela fotboll. Dom hade typ gått upp 04.00! :O


Rolig bild på Skuttis :) Här är han och Jag hemma hos min kompis Minna. Vi sov över, Skuttis och Jag :)


Ha! Jag fick honom mitt i ett skutt! :)


*Det är jätte mysigt här under soffan! Vad är det där för en läskig mackapär som du håller i handen, matte? Jahaa, det är en kamera! Men då vill ju jag se bra ut! Vänta! Måste.... vända.... på.... mig.....*


*Sådär..! Men vänta då! Jag är snart ute!*


*Ahh, sådär ja! Nu kan du fota så mycket du vill!
Nä, nu måste jag skutta iväg! Jag är så glad att vi är här tillsammans, matte!*


*Glädjeskutt*


Här gör Skuttis ett jättegulligt glädjeskutt! Men det går fort! Ser ni att hans ben är suddiga? Det är för att han gjorde det så snabbt :)


Gullig bild på Hedda! :)
Jag tror att hon är 5 år på den här bilden! :)


Jag i trean, på otursklassresan. Ivan till vänster, som tittar ut över vattnen, Maja i en väldigt blå fleecetröja, och Jonna som står och kliar sig på huvudet xD
Först så tror jag att vi gick ca. 2 mil, till Ugglekojan. När vi kom fram så badade nästan alla, och det började med att Ivan slog knät i en vass klippa när vi badade. När han kom upp var hela knäet blodigt.
Sen, efter att vi hade ätit, så snubblar John på en sten medan han springer. Han faller framåt och slår huvudet i en vass sten, så att hela huvudet blöder. En Ambulans eller en ambulanshelikopter fick komma och hämta honom. Han fick åka hem, och jag tror att han fick tillbringa ett dygn på sjukhuset.
Sedan blev det kväll, och mitt i natten, får Lukas ett allvarligt allergianfall. Han kunde inte andas.
Hans kompisar i tältet sprang och hämtade en vuxen, och snart kunde han andas igen. Men han vågade inte sova ensam mer, så han fick sova i "vuxentältet".
Vid ca. 3 tiden så vaknade jag och några fler, och så lekte vi kurragömma. Men vi tröttnade snabbt, så vi lekte dunken istället. I tre timmar.
Vi trodde att klockan var typ 3 på eftermiddagen, och undrade varför de andra inte hade vaknat. Maja gick och väckte en vuxen, och frågade vad klockan var. Den var 6 på morgonen.
Vi satt på stenar och pratade fram tills klockan 10 ungefär, då fick vi frukost och då var alla vakna.
När vi sedan skulle gå hem (vi gick sörmlandsleden) så går man ju ibland på sånadär plankor, som ligger över vatten eller lera, så man inte behöver blöta ner sig/bli smutsig.
Det började med att Ivan halkar på en planka, och ramlar ner i vattnet, som gick ungefär till midjan på honom.
Jag gick bakom, och jag tappade balansen när han ramlade. Så jag ramlade också, men jag fick tag i någon annan, som var bakom mig, som fick tag i någon annan som var bakom den, o.s.v... Snart låg ca. 6 barn i vattnet.
Alla var blöta upp till midjan utom jag, som stod och balanserade på ett ben.
Jag tror att Maddes mamma hade med sig massor av extra byxor, så jag och någon tjej till och 4 killar gick runt med rosa, röda eller lila byxor resten av vandringen :P

Nu ska jag ladda upp hoppbilderna på Isas blogg. Vi hörs! :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Bilden då skuttis ligger ner <33

2009-09-06 @ 12:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0